11 листопада — День шопінгу

Всесвітній день шопінгу, відомий як 11.11 або День самотніх, є однією з найграндіозніших подій року в світі онлайн-шопінгу. Цей день був започаткований у 1993 році. У цю дату молоді люди відзначали незалежність і свободу, але Alibaba, один із найбільших Інтернет-рітейлерів Китаю, у 2009 році перетворив його на величезний розпродаж, пропонуючи значні знижки на різні товари.

З того часу 11 листопада поширився по світу як свято шопінгу.

Отже, свято було започатковане Alibaba Group, платформою, яка об’єднує мільйони рітейлерів на сайті AliExpress та подібних до нього. У такий спосіб китайці перебили популярність Чорної п’ятниці, яку придумали у США. Чорна п’ятниця — це маркетинговий хід, коли нібито на більшість товарів робиться величезна знижка, аби американці могли придбати подарунки для рідних на Різдво. Така ініціатива поширилася на безліч країн і проводиться в останню п’ятницю листопада. Так ось китайці вирішили не відставати від американців і зробили Всесвітній день шопінгу, який святкується набагато раніше за американську Чорну п’ятницю.

Цікаво, що в Україні однаково добре прижилися і Всесвітній день шопінгу, і Чорна п’ятниця. Щоправда, відносно чесності знижок більшість українців має сумнів, а насправді такі трюки — лише привід привернути увагу до магазинів та товарів, так званий маркетинговий хід.

Якщо читачі “Проскурова” зібралися робити покупки у Всесвітній день шопінгу, то прислухайтеся до наших порад: ніколи не купуйте спонтанно, краще складіть перелік необхідних товарів чи покупок, визначтеся з бюджетом і старайтеся не перевищувати його, купуйте з розумом, не піддаючись маркетинговим вивертам магазинів, напередодні ознайомтеся з приблизною вартістю товарів, що цікавлять, не тільки на тій платформі, де будете купувати 11.11, а й на інших. Порівняйте ціни.

Гарних, потрібних, приємних покупок!

Back to top button