Зміни до існуючих соціальних програм і напрямки розвитку в 2025-му
29 питань порядку денного розглянуто на позачерговому засіданні виконкому Хмельницької міської ради. Головний вектор — зміни до діючого бюджету та розгляд проєкту бюджету міської ради на 2025 рік.
Про підсумки засідання проінформував міський голова Олександр Симчишин. “Вносимо на найближчу сесію зміни до існуючих програм та нові програми на 2025 рік. Також була необхідність відкоригувати бюджет 2024 року та розглянути проєкт бюджету-2025. Збільшили обсяги важливих соціальних програм, спрямованих на підтримку військових, родин полеглих, полонених безвісти зниклих. У бюджеті 2025 року закладені базові суми фінансування цих програм, але упродовж року вони будуть значно збільшені”, — повідомив міський голова.
Важливий момент — внесення на розгляд сесії Програми соціально-економічного розвитку громади на 2025 рік. За словами міського голови, цей документ не декларативний, а підкріплений бюджетними видатками.
Олександр Симчишин зазначив, що відкоригований і бюджет 2024 року, оскільки є його перевиконання завдяки сумлінній сплаті податків мешканцями громади. “Завдяки цьому надали субвенцію військовим ще понад 11 млн грн, майже 9 млн грн виконкому на придбання РЕБ, РЕР, квадрокоптерів, дронів тощо. Додали виплату військовим та кошти на придбання квартир. Тож дофінансували Сили оборони на понад 32 млн грн. У цьому році на всі видатки оборони — на понад 980 млн грн! Ще 25 млн грн додали нашим комунальним підприємствам “Хмельницьктеплокомуненерго” та “Хмельницькводоканал” на осінньо-зимовий період”, — написав міський голова.
Також члени виконкому розглянули проєкт бюджету 2025 року. Головним пріоритетом за видатками у ньому залишаються Сили оборони. Учасники зібрання винесли на сесію міськради питання щодо пільг для родин загиблих, полонених, безвісти зниклих, учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, учасників бойових дій, заслужених донорів, доплати до пенсій для політв’язнів, репресованих. Проголосували за зміни у програмах підтримки ВПО, що проживають в комунальних установах.
Ольга Озерна