Банкомат не видав кошти. Що робити?
“Дружина знімала готівку в банкоматі й раптом зникло світло. З рахунку гроші списали, а банкомат їх не встиг видати”, — бідкається наша читачка.
Через постійні вимкнення світла такі випадки непоодинокі. Що ж робити?
Якщо банкомат не видав готівку, але списано кошти з рахунку, власникові банківської картки потрібно звертатися за номером служби підтримки клієнтів банку, — кажуть у Приватбанку. — Далі менеджер банку зорієнтує про порядок дій у цій прикрій ситуації: необхідно подати заявку про повернення коштів. Терміни опрацювання — від 24 годин (банкомат може посилати в банк повідомлення про анулювання операції) до 14 днів (у випадках, якщо необхідна інкасація). Зрештою, власник картки отримає повідомлення з банку. Кошти йому обов’язково повернуть на рахунок.
Працівники банку запевняють: якщо банкомат вимикається, то видача готівки після відновлення його роботи технічно неможлива. Тому не слід хвилюватися, що хтось інший зможе забрати готівку з банкомата після того, як знову ввімкнеться живлення. А от якщо в банкоматі залишилася сама картка, то її слід заблокувати й повідомити у банк про те, що сталося.
Нерідко працівники банку просять вказати адресу банкомата, що не видав готівку через вимкнення електроенергії, та час здійснення операції.
Отриману інформацію аналізують у кожному окремому випадку і приймають рішення, відтак терміни повернення коштів можуть бути різними, але не пізніше, ніж через 180 діб.