Е-квиток на паузі

Від сьогодні у Хмельницькому відбудеться зміна оператора, уповноваженого на впровадження електронного квитка.

З 1 лютого до 1 березня 2024 року проводитиметься заміна встановлених раніше валідаторів на нове обладнання.

Також з 1 лютого 2024 року припиняється робота застосунку “Щодня Зручний” та сторінки “Електронний квиток” на вебпорталі “MyCity”.

Для пасажирів, які є власниками пільгових карток, не потрібно здійснювати обмін карток, усі картки будуть функціонувати.

Власникам платного електронного квитка у разі залишку коштів на балансі “гаманця” доведеться пройти процедуру повернення коштів, яка передбачає такий перелік документів: заяву про повернення коштів; копію паспорта; копію РНОКПП (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН).

У Хмельницькому працюватимуть вісім точок, де можна оформити документи для повернення коштів:

– філії управління праці та соціального захисту населення (вул. Інститутська, 18, вул. Перемоги, 10Б, вул. Шевченка, 99);

– Центр надання адміністративних послуг (вул. Соборна, 16);

– амбулаторія загальної практики сімейної медицини №3 (вул. Романа Шухевича, 1В);

– Управляюча муніципальна компанія “Озерна” (вул. Панаса Мирного, 31);

– Хмельницьке комунальне підприємство “Електротранс” (вул. Тернопільська, 15/2);

– Управління транспорту та зв’язку (вул. Сковороди, 12).

В цих точках фахівці допоможуть з оформленням документів.

Також пакет документів можна буде надсилати ТОВ “ГЕРЦ” як в електронному, так і в паперовому варіантах:

– в електронному варіанті всі відскановані копії документів мають бути підписані електронним цифровим підписом (скорочено ЕЦП);

– у випадку надсилання пакету документів у паперовому варіанті кожна копія документа має бути завірена.

За інформацією Хмельницької міської ради

Back to top button