Третина водіїв тролейбусів — жінки

35 працівників з ХКП “Електротранс” мобілізовані до лав Збройних Сил. Тому підприємство має вакансії як на спеціальності водіїв тролейбусів, так і автобусів.

Наразі на підприємстві працюють 176 водіїв електротранспорту. Але тут планують закупити нові машини, і тролейбусний випуск становитиме на лінії 100 одиниць електротранспорту. Для цього потрібно навчати додатково нових водіїв. “Ми готові оплачувати навчання людям. А після цього забезпечити гідними зарплатами та умовами праці. Підготовка майбутніх водіїв займає три з половиною місяці. Весь цей час люди отримують виплати, — розповів директор ХКП “Електротранс” Сергій Бобух. — Та попри це знайти кермувальників важко, адже їх також можуть мобілізувати. Тому в штаті побільшало жінок. В нас навіть є політика гендерної рівності, тому ми запрошуємо як водіїв, так і водійок. Третина на сьогодні саме водійки тролейбусів. На автобусах поки що немає жодної жінки”. Нині на автобуси не вистачає десять ОСІБ, тому водіїв цієї категорії також навчатимуть.

Дещо краща ситуація в приватних перевізників, хоча через мобілізацію плинність кадрів відчутна. Заступник директора з транспорту ПП “Автогаз-захід” Володимир Пухких зазначив, що на сьогодні штат набраний за маршрутом “Гречани-Ракове”, який обслуговує підприємство. Тут працюють 13 водіїв і стільки ж кондукторів. Серед останніх переважають також жінки. Якщо чоловіки, то це переважно містяни, які мають групу інвалідності або ж непризовного віку. Є й юнаки, які поєднують навчання і роботу.

Ситуація складна, хоча не критична, повідомили в управлінні транспорту та зв’язку міської ради. Однак саме через нестачу працівників не можуть поки що випустити на маршрути додатковий транспорт. “Ми не проти збільшення рухомого складу, і тут питання дотримання графіків, особливо у вечірні години, але перевізники, всі транспортні підприємства міста, які надають послуги з перевезення пасажирів, виходять з тієї ситуації й ресурсів, якими вони володіють”, — розповів начальник управління транспорту та зв’язку Костянтин Костик.

Отож поки чоловіки воюють, все більше жінок може з’явитися за кермом тролейбусів та автобусів. Тил має бути надійним і стабільним.

Вікторія Катрич

Back to top button