У Хмельницькому студентам пільгових категорій виплачуватимуть матеріальну допомогу для навчання у вишах

З 1 по 30 вересня 2022 року здійснюється прийом документів щодо надання матеріальної допомоги студентам соціально незахищених та пільгових категорій для навчання у закладах вищої освіти України усіх форм власності відповідно до Положення про надання матеріальної допомоги студентам пільгових категорій для навчання у закладах вищої освіти України усіх форм власності, затвердженого рішенням п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 року № 67 зі змінами.

Детальна інформація за тел. 79-43-35 (контактна особа – начальник відділу науки та педагогічних кадрів Віталіна Нагорна).

Місце прийому документів: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради (м. Хмельницький, вул. Грушевського, 53 (каб. №7).

Хто може отримати матеріальну допомогу для навчання  у закладах вищої освіти України усіх форм власності?

Отримати матеріальну допомогу для навчання у закладах вищої освіти України усіх форм власності можуть студенти пільгових категорій до досягнення ними 23 років із числа:

– дітей-сиріт;

– дітей, позбавлених батьківського піклування;

– інвалідів;

– осіб з багатодітних сімей;

– осіб з малозабезпечених сімей;

– дітей, батьки яких брали участь та загинули у зоні проведення антитерористичної операції/Операції Об’єднаних Сил.

Які необхідно подати документи на розгляд комісії по визначенню студентів пільгових категорій для надання їм матеріальної допомоги для навчання у закладах вищої освіти України усіх форм власності?

Документи, які необхідно подати станом на день подачі заяви-звернення:

– заяву-звернення на ім’я міського голови;

– копію паспорта громадянина України та ІПН;

– довідку про навчання у закладі вищої освіти України усіх форм власності;

– рахунок для оплати за навчання з закладу вищої освіти, що підтверджує вартість освітніх послуг у поточному навчальному семестрі;

– довідку, що підтверджує реєстрацію місця проживання до вступу у заклад .

При наданні матеріальної допомоги, комісія може враховувати якісний показник успішності за результатами навчання студента за попередній семестр (довідка про успішність або копія залікової книжки за попередній семестр).

До заяви-звернення (залежно від типу пільгової категорії) додаються такі документи:

– довідка про перебування на обліку як малозабезпечена сім’я;

– копія посвідчення про статус багатодітної сім’ї;

– копія довідки про встановлення інвалідності;

– копія документа про надання статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування;

– копія свідоцтва про смерть батька/матері, які загинули у зоні проведення антитерористичної операції/Операції Об’єднаних Сил, та/або інші підтверджуючі документи.

Який строк подання документів на розгляд комісії?

Документи подаються протягом вересня та січня поточного навчального семестру.

 

Back to top button