Вчитель не тільки навчає, а й вчиться

Хто обрав фах учителя на все життя, знає як аксіому народне прислів’я: вчитель не тільки той, хто навчає, а й той, хто постійно вчиться. І самовдосконалюється, розвивається, займається самоосвітою.

Бути вчителем — завжди тримати руку на пульсі інновацій у сфері освіти, пристосовуватися до дітей з різних поколінь та, звичайно, ніколи не втрачати любові до своєї професії.

У Хмельницькому департамент освіти і науки ХМР, міська влада створили всі умови для самовдосконалення педагогічних працівників нашої громади. Для цього застосовуються різноманітні форми роботи: семінари, курси, лекції, майстерки, дискусійні панелі, діє Академія освітнього лідерства. Цікавий та корисний проєкт почав діяти у міській громаді у 2021 році і передбачає навчання педагогів з тренерами із різних напрямків.

Днями в Академії освітнього лідерства завершилося чотирирічне навчання керівників шкіл, дитячих садочків, закладів профтехосвіти та спеціалістів департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради, які отримали дипломи. Цьогоріч навчання відбувалось у форматі дискусійної панелі. “Студенти” академії вчилися налагоджувати процес навчання в умовах повітряних тривог та відключень електроенергії. Спілкувались про дозвілля учнів, знайомилися з законодавчими змінами в освітній галузі тощо.

На своєрідний “випускний” завітав і міський голова Олександр Симчишин.

Привітав учасників Академії освітнього лідерства. Впевнений, що сучасний лідер повинен вчитися завжди, незалежно від віку та досягнень. Академія освітнього лідерства — це інноваційна платформа, що фокусується на розвитку управлінських та лідерських навичок у сфері освіти. Вона об’єднала досвідчених, вмотивованих, активних 85 освітніх управлінців громади. За 4 роки навчання провели 15 днів, 45 інтенсивних занять, 40 годин практичних занять для 3 потоків груп у формі лекцій, майстер-класів, освітніх кафе, дискусійної панелі.
Виступали та ділилися практичним досвідом понад 30 досвідчених професійних практиків, освітніх експертів, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України, керівників закладів освіти громади.
Такий формат роботи вже зараз показав результативність, тому плануємо схожі проєкти і на майбутнє”, — розповів Олександр Симчишин.

Адже сучасній демократичній суверенній Україні потрібні справжні лідери, які вже у найближчому майбутньому виконуватимуть надважкі завдання: відродити та збудувати нову Україну після війни.

Жанна Бойчук

Back to top button