У Хмельницькому відсьогодні будь-яку інформацію щодо медичного обслуговування можна отримати за єдиним номером телефону

Ще зовсім недавно, аби потрапити до вузького спеціаліста поліклініки, потрібно було звертатися до сімейного лікаря, потім до  реєстратури, а вистоявши в черзі, дізнатися, що талонів, до прикладу, до лікаря-пульманолога чи  до лора, немає. Проєкт «Єдиний медичний номер Хмельницького», який стартував у місті сьогодні, допоможе вирішувати усі проблеми одразу і без зайвих нервів.

«Зателефонувавши за номером 0 800 202 103 (дзвінки безкоштовні), хмельничани зможуть записатись до лікаря, дізнатись про наявність того чи іншого прийому спеціаліста, проконсультуватись щодо надання закладами охорони здоров’я міста відповідних медичних послуг та отримати усю необхідну інформацію про роботу закладу», – зазначив начальник Управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради Борис Ткач.

За словами посадовця, до єдиного медичного номера телефону вже підключене КП “Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1″, КП “Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2”, КП “Хмельницька міська дитяча лікарня”, КП “Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр”.  Тобто, якщо потрібно в поліклініку, людину зразу можуть записати до лікаря на час, який вільний, або якщо це госпіталізація –  зв’язатися зразу з приймальним відділенням, лікар проконсультує, подивиться, які є вільні ліжка, в якому відділенні. Номер  багатоканальний, а відтак  ніхто з тих, хто додзвонився не почує сигнал «зайнято». Замість цього вони будуть прослуховувати повідомлення автоінформатора або музику. А на екрані співробітника буде відображатися вся черга вхідних дзвінків.

З часом майже усі медичні заклади міста увійдуть до проекту «Єдиний медичний номер Хмельницького»  та надаватимуть пацієнтам  необхідну інформацію  також за єдиним номером 0 800 202 103.

За словами авторів проєкту, єдиний номер має поліпшити комунікацію між мешканцями Хмельницької громади та надавачами медичних послуг, розвантажити роботу реєстратур, зменшити черги, підвищити якість отримання медичних послуг та наблизити їх до кожного громадянина.

Адміністратори контакт-центру пройшли навчання, отримали усі необхідні інструкції для роботи та налаштовуються на плідну роботу, кажуть в управлінні охорони здоров’я Хмельницької міської ради. Умови для цього є.

Ольга Сєргєєва

Back to top button